Breaking News

ອ໋ອບ ລາຍພາງ ປະສົບອຸບັດເຫດໃນຂະນະແຂ່ງລົດ ນູ່ນີ່ນຳໃຫ້ກຳລັງໃຈຢ່າງໃກ້ຊິດ ປັດຈຸບັນປອດໄພແລ້ວ!!! (ມິຄລິບ)

ແບ່ງປັນ

ເປັນທີ່ໜ້າຕົກໃຈກັນສຸດໆເລີຍ ເມື່ອໄດ້ຍິນຂ່າວວ່າ ໜຸ່ມ ອ໋ອບ ຍິ່ງຍົດ ຫຼື ອ໋ອບ ລາຍພາງ ຫວານໃຈຂອງສາວ ນູ່ນີ່ ກຸມພົນພັກດີ (ທັງສອງເປັນຄູ່ຮັກທີ່ມາຈາກລາຍການ Take me out Thailand) ໄດ້ປະສົບອຸບັດເຫດໃນຂະນະທີ່ແຂ່ງລົດໃນສະໜາມຢ່າງຮຸນແຮງ ຈົນເຮັດໃຫ້ມີຮູບພາບແຊຣກັນໃນສື່ອອນລາຍກັນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍໃນຄໍ່າຄືນທີ່ຜ່ານມາ, ໃນຮູບພາບກໍຍັງພົບກັບສາວ ນູ່ນີ່ ທີ່ລໍຖ້າ ແລະຶ ຕິດຕາມອາການຂອງໜຸ່ມອ໋ອບຢ່າງໃກ້ຊິດ ເບິ່ງແລ້ວຄູ່ນີ້ຍິ່ງໄດ້ໃຈແຟນຄລັບໄປແບບເຕັມໆ ເພາະເປັນຄູ່ຮັກທີ່ໜ້າຮັກຫຼາຍ ເອົາໃຈໃສ່ກັນບໍ່ຫ່າງ ແລະ ນອກຈາກນັ້ນ ນູ່ນີ່ ຍັງກອດເພື່ອໃຫ້ກຳລັງໃຈໜຸ່ມ ອ໋ອບ ອີກດ້ວຍ.

ປັດຈຸບັນ ໜຸ່ມ ອ໋ອບ ລາຍພາງ ເພິ່ນກໍໄດ້ອອກມາໂພສທາງເຟສບຸກສ່ວນຕົວເພື່ອບອກແຟນຄລັບແລ້ວວ່າ ຕົນໄດ້ປອດໄພດີ ແລະ ຂໍຂອບໃຈແຟນໆທຸກຄົນທີ່ເຂົ້າມາໃຫ້ກຳລັງໃຈກັນຢ່າງເຫຼືອຫຼາຍ.

#ແຊຣໄປເພື່ອເປັນກຳລັງໃຈໃຫ້ນູ່ນີ່ແລະອ໋ອບ

ມີຄລິບຕອນທີ່ໜຸ່ມ ອ໋ອບ ລາຍພາງ ໄດ້ປະສົບອຸບັດເຫດໃນຂະນະແຂ່ງລົດ:

" การแข่งขันย่อมมีแพ้..มีชนะใช้ชีวิตจงมีสติ..อย่าอยู่ในความไม่ประมาท "การแข่งขันสนามนี้ ?อ๊อฟต้องขอกล่าวคำขอบคุณ+ ขอบคุณเจ้าหน้าที่สนามช้างที่เข้ามาข่วยเหลือด้วยความรวดเร็วและเป็นมืออาชีพมาก+ ขอบคุณรถพยาบาลเคลื่อนที่ไว..และพี่ๆทีมงานปฐมพยาบาลในห้องทุกท่านที่ให้การดูแลเป็นอย่างดีครับ :)+ ขอขอบคุณชุดอุปกรณ์ผู้สนับสนุนหลักของทีมลายพรางเครื่องแต่งกายสำหรับการแข่งขันจากร้าน PANDA RIDER – Safety Worldหมวกกันน็อค Airoh Helmet ชุดแข่ง REV'IT! และรองเท้า TCX Focus on Boots ??สุดยอดไปเลยครับท่านพี่ Youbelieve Thedestiny*อยากจะบอกว่า..ร่างกายไม่ได้เป็นอะไรมากเลยครับล้มด้วยความเร็วสูงขนาดนี้…เหลือเชื่อมาก !ถ้าไม่ได้อุปกรณ์มาตรฐานแบบนี้…ร่างกายจะเป็นอย่างไร…ไม่อยากจะคิดเลย 🙂 และที่ขาดไม่ได้เป็นอันขาด..ขอบคุณเพื่อนพี่น้องในสนาม..คนใกล้ตัวและแฟนๆทุกคนจากทางบ้านที่คอยส่งแรงเชียร์และกำลังใจด้วยความเป็นห่วงเป็นใย :)ลายพรางซาบซึ้งเป็นที่สุด ขอบพระคุณครับ ???

โพสต์โดย Yingyot Aoflaiprang Kanjananiyom บน 11 กรกฎาคม 2017

 

ຂໍຂອບໃຈຮູບພາບ ແລະ ຄລິບຈາກ: Yingyot Aoflaiprang Kanjananiyom , Noony Koumphonphakdee

ແບ່ງປັນ